Relaxen en relaxen - Reisverslag uit Wolvertem, België van ilse van ginderdeuren - WaarBenJij.nu Relaxen en relaxen - Reisverslag uit Wolvertem, België van ilse van ginderdeuren - WaarBenJij.nu

Relaxen en relaxen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ilse

22 Februari 2010 | België, Wolvertem

Deze week zijn we in het geniep 3 keer naar de mcDo gegaan. Bartel en ik konden het niet langer laten. elke dag kip kip of kip werd even te eentonig :)
Maar vanaf vrijdag zijn we weer gezond geworden en vullen we onze buikjes met kip, kip en ja... kip. Soms eten we ook Bami, Nasi of Pom en nog andere grappige woordjes...

Zoals ik al zei waren we vrijdag echt in een gezonde bui. We zijn gaan shaken tussen de locals in enkele "discotheken",die eigenlijk meer op gezellige jeugdhuizen leken. Naast die zwierende goedgevulde billen van de zwartekes leken wij maar stijve plankskes... Gelukkig waren er ook nog andere Belgen en hollanders, zodat we niet de enige waren die daar vol verbazing naar stonden te gapen.

Zaterdag weet ik niet goed wat ik gedaan heb. Ik heb het precies niet echt beleefd. Ik heb er toch geen trauma's aan over gehouden, dus dat is al positief. Ik denk dat ik de hele dag zitten relaxen heb...
Zondag zijn we naar colakreek gegaan, met allemaal nieuwe mensen die we hier leren kennen hebben. We zijn nu met een groepje van 13 bakra's (blanke mensen) schat ik. Het was wel grappig toen we in onze bikini, naar de zwemplaats liepen. De zwartjes bekeken ons echt van kop tot teen, alsof ze nog nooit een blanke gezien hadden.
En zo zwommen we de hele dag in de regen. Het had wel iets speciaal, zo zwemmen wanneer de regen het beste van zichzelf geeft.
We speelden ook Djoel, een spelleke dat ze hier veel spelen op het strand. Het was echt een leuke dag.

Dag dag,
Ilsepilse







  • 23 Februari 2010 - 19:07

    Virginie:

    Pilsie, ik ben weer op deze aarbol! heb het megadruk, mr binnen enkele daagjes moet je je mail checken! Groot nieuws!
    xjes, miss you

  • 23 Februari 2010 - 19:13

    Katrien Puttemans:

    Hey Ilse,

    Je verhaaltjes spreken voor zich: je hebt het daar overduidelijk naar je zin! Kip met roze pannenkoeken, zwemmen in de regen en bovendien een stralende zon; mijn volgende reisbestemming krijgt stilaan vorm ;)
    Geniet er alvast elke dag nog meer en meer van, steek nog veel op van het lesgeven binnen een andere cultuur en maak nog vele leuke dingen mee zodat we hier snel met een volgend reisverslag kunnen meegenieten!

    Groetjes,
    Katrien.

  • 25 Februari 2010 - 20:12

    Ilse Van Ginderdeuren:

    Katrien, het volgende verslag is geschreven (ben ik geen voorbeeldige leerling?).
    Als je naar hier komt, laat het dan weten, dan maak ik alvast de BBQ warm.

    Virginie, elk nieuws is groot nieuws hier, omdat ik niet de moeite doe om het nieuws te volgen of de krant te kopen. Dus laat maar horen, ik ben benieuwd. ook verlagen van het programma thuis mag je posten.

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Wolvertem

ilsepilse in Suriname

Recente Reisverslagen:

18 April 2010

korte samenvatting van lange tijd

16 Maart 2010

Back to basic jungle tour!

02 Maart 2010

In de jungle zitten aapjes!

25 Februari 2010

hihi!

22 Februari 2010

Relaxen en relaxen
ilse

Actief sinds 25 Dec. 2009
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 14124

Voorgaande reizen:

31 Januari 2010 - 01 Mei 2010

ilsepilse in Suriname

Landen bezocht: